dinsdag 7 juni 2011

Dag 11 :: Niagara Falls - Orlando

Vandaag hadden we onze binnenlandse vlucht. Om 5u  ging de wekker al... Veel te vroeg! We hadden gisteren de wagen al binnen gebracht zodat we dit vandaag al niet meer moesten doen. Om 6u hadden we de shuttle die ons naar de andere kant van de straat bracht ;-) We konden direct inchecken waardoor we zeker 2u voor vertrek al door de douane waren. Om de tijd te dode zijn we dan maar rustig gaan ontbijten.

Ons vliegtuig steeg rond 8u15 op en iets na half elf stonden we al te wachten op de koffers in Orlando. Ik ging al voor de auto zien zodat we zo weinig mogelijk tijd verloren. Toen de rest met de koffers onder stond was ik ook klaar en zijn we voor een auto gaan zien. We namen een Dodge Durango mee met 6700km op de teller. Ferme auto! 3,6L V6 met 290 pk hmmm. Verbruik is wel niet volgens Belgische normen... 13-14L/100km ;-)

Nu zitten we vandaag en de komende drie dagen in Orlando voor pretparken... Zeer veel boeiends zal er dus niet meer op de blog komen denk ik maar ik ga men best doen. Vermits er in onze combotickets ook toegangstickets zaten oor Aquatica. Dit is het waterpark van Sea World. Hier zijn we dan ook direct naar toe gereden. Iets na twaalf waren we in het park en hier hebben we gezeten tot 16u. Leuke glijbanen en niet te druk! Omwille van het warme weer maar toch niet te veel zon toch goed verbrand. De aftersun heeft zen werk al gehad ;-)

Nadien zijn we wat tot rust gekomen op de hotelkamer om dan 's avonds nog te gaan outlet shoppen!

Morgen doen we Universal Studios...
Foto's van Lancaster & Niagara Falls :: http://s703.photobucket.com/albums/ww39/zjeroen/Lancaster%20en%20Niagara%20Falls/

Groetjes vanuit de Sunshine State!

2 opmerkingen:

  1. Ja wadde, dat ziet er spectaculair uit, en moeilijk te vatten op foto denk ik. Als je de grootte van de mensen vergelijkt met de hoogte van de waterval. Ik denk dat je je heel klein voelt als je daar bij staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. probeer nog maar es een reactie te plaatsen, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt ! Bij deze : Wat een mooie foto's ! krijg zelf al zin om ook eens te gaan ! wel gigantisch groot allemaal!
    Je kleren al toegekomen ? Anders weet je wel wat shoppen ! Je schoenen niet te groot hé, want groeien doe je toch niet meer denk ik ! Groetjes van ons allemaal !
    Greta en Robert

    BeantwoordenVerwijderen